God natt :D<3

Nu ska jga nt sova men jag tänkte bara säga godnatt fö jag orkar nt blogga mer idag :)
Som ni kanske vet har jag varit i irland här en några blider Typ bildbomb Bom :P

  Mina nya Irlenska kompisar :)
                                    Laura                                Kirea ( hur stavas det xP)




 Klifs of mothar  [ rättstavning kommer xP]
                                              Jag=Emelie                      Min syrra=Hanna

 Ditt pappa ville gå vi fick godis 8D

  Baren The Mill :)

  En lekpark vi hittade där e det alltid '' mattor '' till golv :) , och typ inge '' trä '' gungor och sånt ;)

  Utanför pubben the mill träffa vi en hund :)
Dom släper bara ut hundarna som typ katter :()



Gunnies :D<3


 Min pappa lär sig hella up en paint på rätt sett;)
                                     Duktigt vaa ? XD



                        Nicce ? :P<3

 Ngn skola mamma ville gå på :)
                                      Jag vart litte sur för att
                                       Jag ville shopa mera :P
                                                                                         

                                                                                                                                                                                                    
 Hemma igen men våra irlenska vänner :)
Psst .. ; det varom vi bodde hoss :D

Såja .. :P

SeeeeeeeeeeeeeeS <3

/ emelie♥


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0